.
 

Son 10 Yorum

 
 

Ziyaretçi İstatikleri

Bugün : 51
Toplam : 690695
 
 
KATİL DEVLET ...!  -  13.12.2013
.
.
( 13.12.1980 )
 
"Sorarlar bir gün, sorarlar..."

dedik ama

Senden özür diliyoruz Erdal’ım...??? !!!

 

 

 

Bu devlet,

Bundan tam otuz üç yıl önce, bugün

on yedi yaşında ki

bir çocuğu

yaşını büyüterek astı...!

 

Bu devlet,

Mesleğini ve rütbesini gizleyerek

kendi subayı

Ömer Yazgan'ı astı...!

 

Bu devlet,

" Hayata dönüş operasyonu"

diye

kendi tutsağında ki

onlarca devrimci genci katletti...!

 

650 askeri,

150 bin polisi

tankı, topu, uçağı olan

Bu devlet,

Sadece bir tabancaları olan

üç üniversite öğrencisini

" T.C. Devletini yıkmak

yerine Marksist-Leninist bir devlet kurmak..."

gerekçesiyle astı...!!!

 

Bu devlet,

On binden fazla insanını

faili meçhul olarak katletti...!

 

Bu devlet,

Binlerce köyünü yaktı, yıktı;

İnsanların dillerini, türkülerini yasakladı.

İnsanlara bok yedirdi…!

 

Bu devlet,

Madımak'ta insanları yakanlara seyirci kaldı,

Yakanları ödüllendirdi…!

 

Bu devlet,

İnsanların ibadet şekillerine

ibadet yerlerine karıştı…!!!

 

Bu devlet,

Milyonlarca Aleviyi

ve Kürdü yok saydı;

O da yetmedi

asimile etmeye çalıştı...!

 
Bu devlet,
Kendi Cumhurbaşanını,
kendi kuvvet komutanını,
kendi genaralini,
kendi emniyet müdürünü öldürdü...!
 

 

Bu devlet

Roboski de otuz dört çocuğu

kendi uçaklarıyla param parça etti...!

 
Bu devlet,
Kendi sınırları dışında
Irak'ta, Suriye'de 
katillerle işbirliği yaptı…!

 

Siz karşı çıksanız da

İsimlerinizin başına

T.C. ünvanı atsanız da

Ben, dün de dedim

Bugün de diyorum

 

Bu devlet,

 

KATİL DEVLET !!!

 

 
Okunma Sayısı : 1536 | Yorum Yaz

|

Tavsiye Et

|

Facebook'ta Paylaş
 
.
Cuma Kaya  -  14.12.2013    22:51:02
.
devletin sözlük anamı
Kimsenin yaşanan ve yazılan olumsuzlukları onayladığı yok. Mutabık kalınmayan şey, yapan; "devletmi ?" "iktidarmı ?" Devlet: 1. isim, hukuk, toplum bilimi Toprak bütünlüğüne bağlı olarak siyasal bakımdan örgütlenmiş millet veya milletler topluluğunun oluşturduğu tüzel varlık 2. Bu tüzel varlığın yönetim organları
.
.
ali ekber  -  14.12.2013    13:17:04
.
başınıza çalınsın böyle devletiniz ey solcular
bu ne mantık ya devlet değil hükümet yaptı. o zaman devlet neyi yaptı? devlet güvenlik mahkemeleri, devlet kolluk gücleri, kimleri yargıladı? kimlere kim işkence yaptı? denizleri kimin mahkemesi yargıladı, kim astı? bunlar devlet adına, devlet değilse kurtuluş savaşınıda devlet yapmadı. atatürkde tc yi temsil etmiyordu. o zamankı meclis, o zamanki hükümetti. devlet hiç bir .ok yemedi. suç bizde. böyle devlet anlayışı ve hıdırın dediği gibi devlet avukatlığı başınıza çalınsın. demekki akp olmazsaydı bizim devletle bir sorunumuz olmayacaktı. denizleri asan devletin savunucusu olarak denizleri anıyoruz. yazıklar olsun böyle solculuğa
.
.
ziya çartıl  -  14.12.2013    12:19:28
.
at izi it izine karıştı
1923 ruhu çok kısa sürdü sonra terk edildi. Halide Edip Çerkez Etem, Diyap Ağa, Hasan Tahsin, Nadir Nadi ne oldular? Hepsi teker teker tavsiye edildiler. Son yıllarında Atatürk’ün İnönü ile de arası açıldı. Tüm bunlar ilk kuruluştaki Cumhuriyet ruhundan uzaklaştığını gösteriyor. Yani yönetimin halktan elit bir zümreye geçtiğini gösteriyor. Aynı yıllarda Şark Raporu doğrultusunda Koçğiri ve Dersim soykırımları yapılıyor. İnsanlar, mağaralarda gaz bombalarıyla yakıldı. Bu yaşananlar soy kırımı değil de nedir? Bu kadar zulme rağmen bu çağda bu yapılanlara sahip çıkmak, hele hele sol adına sahip çıkmak utanç verici bir gelişme. Solculuk devrimcilik, Kapitalist, Nato ya bağlı devletin yanında değil, karşısında durmakla olur.
.
.
devrim  -  14.12.2013    11:16:57
.
kim kızdırdı hıdır abimi?
kimler kızdırmış hıdır abimi yıkarım ortalığı vallahi... :) hıdır abi aldırma sen yoluna devam et unutma senin peşinde kararlı ve de umutlu yüzlerce devrimci gençlik var... :) biz senin en zor koşullarda bile insana umuda bağlı duygusallığını seviyoruz. sen kızma hep böyle kal. kızmak sana yakışmaz. bir de sırrı süyeyyaya :)
.
.
Hıdır  -  14.12.2013    10:46:47
.
TOPUNUZA :)
Emperyalizme, ABD ye NATO ya bağlı kapitalist bir devletin rumuzunu kullanıp, avukatlığını yapmak sonra da bu devleti eleştiren beni batının oyuna gelmekle suçlamak...??? Maalesef bu devlet Alevi de yok saydı, Kürdü de, yaptığı katliamları da... Benim hiç bir suçum yok, benim suçum bu olanlaraı zor, riskli ortamlarda ve ortalıkta çekinmeden söylemek... Her kim ki bu devlete baş kaldırdı halk yanında oldu. Menderes in ana sloğanı devletçi zihniyeti hedef alarak " Yeter söz milletin.."di... Demirel in halk adına çıkması sahte "Çoban Silo" ünvanı ile olmuştu... Chp bir kere oyla başa geçti Ecevit döneminde ana sloğanı " Bu düzen değişmeli" idi... Seksen Vali arasında en sevilen bir vali vardı Recep Yazıcıoğlu, her gittiği yerde devleti yerden yere vurduğu içindi... Özal, Erdoğan yine değişimden yana olduklarından halkı arkalarında sürüklediler... ( Bunlara hak verdiğim anlamı çıkarmayın sakın ) seksen öncesi sol hareket düzene karşı olduğu için puan kazanmıştı... Yani kısacası bu Anadolu topraklarında Devletle Halk hiç bir dönemde bütünleşmedi, barışmadı... ( Kurtuluş Savaşı dönemi ve İlk Meclis yılları hariç ) Devlet, hep halka sürü, Halk de devlete hep korku gözüyle baktı... İnanmayan Anadolu nun her hangi bir yerinde bir köylü yü tapu dairesine yollasın yediği azarı, naçarlığı ve korkuyu gözüyle görsün.... CHP ve zihniyeti bu devletçi politikasıyla en fazla yüzde on beş, yirmi oy olabilir bu toplumda, O da sizler gibi halkından kopuk, inkarcı, ABD ye ve NATO ya bağlı devletine sahip çıkanların oyu... Bana kalırsa bu bile fazla... Asıl beni yaralayan, sol, hatta devrimcilik adına yola çıkıp Emperyalizme, ABD ye, NATO ya bağlı bağlı Kapitalist bir düzenle yönetilen bir devletin borazanlığını sol dükükle yapmak....
.
.
yusuf şahbaz  -  14.12.2013    09:34:15
.
1923de empryalizmi yenen mazlumların devieti
bu devlet 1923de o günün dn saldırgan zalimi batı emperyalizmini yenerek kuruldu ve mazlum milletlere lşık oldu natoya girmekle oluşan devlet malesef buniarı yaptı buna hepimiz tanık oldukanti emperyaliet tc ile nato süreciyle oluşan tc çok farklı ayırmak lazım1923 tc sinin ruhunu aydınlanmacı yanınıtekraroluşturmanın azmiyle nutlaka kazanacağız bu zalimler hesap verecek neya efendilerlnln yanına sığınacak
.
.
Şefik Başeğmez  -  13.12.2013    23:58:09
.
Menderes
Bak Hıdır....Ölmüş adamın arkasından kötü yazmak olmaz ama, sayende Menderes bile anılır oldu ya, bravo sana buna fırsat verdiğin için.
.
.
Şefik Başeğmez  -  13.12.2013    23:52:18
.
Bir de bu açıdan,
Hıdır, Devlet denen kurum nedir? Devlete katil demek biraz ucuzluk olmuyor mu? Bu devlet denen kurumun içinde, bu işleri yapanlar kimlerdir, bunlar insanmıdır? nedir? Bu günlerde yönetim şekli Cumhuriyet eleştiriliyor. Neymiş, bu Cumhuriyet kürtleri tanımamış, bu cumhuriyet alevileri tanımamış, bu cumhuriyet ermeni katliamını tanımamış, bu cumhuriyet kürt isyanlarını bastırmış, ingilizabd güdümündeki baş kaldıran kürt isyan guruplarını öldürmüş, mışmış da mışmış. Uzat uzatabildiğin yere kadar. Şimdi bu teşhis, yada tespit doğru mu? Bütün bu işler olurken emperyal güçlerin hiç suçu yok mu? Bu güçlere maşalık yapanlar çok mu saf, temiz, suçsuzlar. Ucuz ve politik laflar ederken, büyük resim hep gözden kaçıyor. Dikkat etmek lazım. Doğru tespit, doğru çözüm için şart bence. Kendine iyi bak.
.
.
Ersan Marsias  -  13.12.2013    14:59:25
.
Öldüğümüzle kaldık.
Sn. Çok mu Önemli, yorumunuzdaki bir husus dikkat çekmekten daha öte, ruhumu tırmaladı desem yeridir. Demokratik bir hukuk devletinin kurulmasının halkın bilinçlenmesiyle olacağını söylemişsiniz. Bu bence de çok doğru. Bu ölümlerin anlamı, halkını bilinçlendirmeye çalışanların, demokratik bir ülke için, emperyalizme sömürüye karşı mücadele edenlerin DEVLET VE ONUN KARANLIK () GÜÇLERİ tarafından katledilmesinden başka birşey midir?
.
.
Çok mu Önemli ?   -  13.12.2013    12:25:55
.
Haklısın ama .....
Sevgili Hıdır, çok haklısın eğer bir devlet, bir ya da birkaç militaristin ya da ditatörün yönetimindeki polis devleti ise kitlesel ve sınıfsal cinayet işlemekten çekinmez,hatta bunu elzem görür. Ancak demokratik bir hukuk devletinde de cinayetler işlenebilir ama asla kitlesel ve/veya sınıfsal değildir bunlar..Demokratik bir hukuk devleti de nefret ve intikam duyguları körüklenerek kurulmaz, birilerinin himmetiyle hiç kurulmaz. Demokratik bir hukuk devletini kurulması ancak halkın bilinçlenmesiyle olur. Halkı da ancak senin gibi aydınlar bilinçlendirebilir... KATİL DEVLET sloganı ile bu görevinden kaçamazsın, kaçarsan tarih seni de yargılar.... Bunun için ALİyi örnek alman yeterli .... Üstü sana kalmış...
.
.
ziyaçartıl  -  13.12.2013    12:13:25
.
lubyada çümmürüyetdi kutsal
Böyle cumhuriyet olacağına İngiltere, Hollanda, Japonya gibi krallık olsun daha iyi. Adı cumhuriye ama uygulamaları krallıktan da geri. Bunun adı olsa olsa ÇEBERRUYET olur. 1700 insanını öldürmekle gurur duy duya bilirsen !
.
.
hıdır  -  13.12.2013    11:47:13
.
BİR TAŞLA İKİ KUŞA BİRDEN...:)
ÖNEMLİ Mİ ye... Hak veriyorum dost, merak etme en az senin kadar ben de karşıyım her askeri darbeye, 27 Mayıs da dahil Ama çok eskilere gitmedim ki... kendimin şahitlik yaptığım, yaşadığım olaylara değildim kısaca... ama aynı görüşte olduğumuza inanabilirsin.... T.C. ye... Senin le taaa baştan yollarımız ayrıldığından yorumlar da farklılaşıyor tabi... son cümlene şiddetle karşıyım... devletin kutsalı olmaz, insan, can kutsaldır... özür dilerim bu cümleleri biraz samimi sohbet ve mizah say da bunların hepsini devlet değil de hükümetler yaptıysa anasını sattığımı bu kutsal devletin ne bok yedi elli yıldır. niye bizleri devlet mahkemelerinde, devletin şahşiyeti diye yargılayıp üzerimize niye devletin askerini polisini gönderdiler ??? :)
.
.
T.C.  -  13.12.2013    10:51:21
.
SENİN DEVLETİN NERESİ
Sen, hala DEVLET ile HÜKÜMET farkını karıştırıyorsun, göremiyorsun HIDIR Bu yazdıklarının tamamı o dönemlerdeki hükümetlerin yaptıkları. Lütfen devleti hedef almayalım İşte biz bundan dolayı dün de dedik, bugün de diyoruz YAŞASIN T.C. DEVLET KUTSALDIR
.
.
önemli mi?  -  13.12.2013    02:40:37
.
hem evet, hem hayır...
sana bir 12 eylül yetmemiş, sana bir dost nesihati bu kadar da kaşınma hıdır. keşke devletin astığı mehrum başbakan menderesi de katsaydın bu listeye o zaman senin demokratlığını bende alkışlardım.
.